kupu2 Pictures, Images and Photos

Sunday, April 4

HiJaU ItU iNdAh DaN TeNaNg ^_^



ke kiri ke kanan

helaianmu lembut

sahut-menyahut

sang angin menghembus


kau diwarnai dengan

warna ketenangan

warna kedamaian

penyejuk hati setiap insan


wahai rumput hijau

kau memberi ketenangan

kepada sang pencari ilham


by>> sumber pencari ilham...

Assalamualaikum... tiba-tiba rasa macam nak share sesuatu dengan anda yang meminati warna hijau...hihi.Saya adalah salah seorang mereka2 yang minat warna hijau..tapi saya x de la fanatik dengan warna ni.Saya ske warna hijau coz ia adalah warna kesukaan Rasulullah SAW...baginda yang amat saya rindui..hikhik. Selain tu,warna hijau ni kalau diperhatikan ia tenang, damai...ske la.Tapi x smua barang saya suka warna hijau...baru-baru ni saya tempah mini tasbih pada adik saya warna hijau..hihihi..suke2..=) syukran cah, maaflah coz telah susahkn awak untuk cari gak butang hijau...hehehe..Kalau kite perhatikan keindahan alam ciptaan Tuhan seperti sawah padi,pokok-pokok dan tumbuh-tumbuhan..sejuk je mata memandang..huhuhu..tenang fikiran n rase lapang je.Semua nikmat ni dtg dari Allah jua..^_^














1 comment: