kupu2 Pictures, Images and Photos

Monday, April 5

KoNvO KaLi kE-4

Asalammualaikum....semalam saya,kak zu,saba dan ecah agak sibuk sedikit.Kami bertugas sebagai AJK konvo untuk bahagian pengambilan dan pemulangan jubah..huhuhu.Penatnye semalam coz kami sendiri angkat jubah dari bilik jubah ke bilik kuliah.Tapi pe2 pun time kasih pada En.Lan dan Pn.Norul yang banyak membantu.Semasa kami nak turun tangga untuk hantar jubah ke bilik kuliah semalam ada jugak 2 orang abang 'kamera' datang membantu...syukran ye..hihi.Kalau mereka x membantu rasenye saya dah tertimbun atas jubah2 tu...^_^.Kepada mereka yang konvo semalam,tahniah diucapkan..kami bakal mnyusuri anda..insyaAllah.Saya mohon maaf kepada kawan2 yang kol dan mesej saya semalam coz saya x dapat melayan anda..huhu.Saya dan sahibah-sahibah bertugas dari pagi smpai petang.Alhamdulillah segala urusan berjalan lancar...pe2 pn kami seronok coz dapat membantu mereka yang konvo semalam..^_~




No comments:

Post a Comment